piatok 7. marca 2014

Tuniaky

Poznáte to, vymýšľate, čo na večeru, hľadáte v BILLE konzervy, pospevujete si starú klasiku od Kontrafaktu, na um vám príde drbnutá slovná hračka, vypimpujete to v MS Paint, dáte si to na fejsbuk a o 24 hodín sa nestíhate diviť, čo všetko to spôsobilo.


predmetný obrázok

Ak to nepoznáte, to vôbec nevadí, lebo ja som ten pocit do včera nepoznal tiež. Dlhšiu dobu som premýšľal, čo s nápadmi, ktoré sa nezmestili do kreatívnych súťaží, alebo ktoré by asi nemohli vyhrať súťaž v ničom. A vôbec, čo so všetkými zvrhlými myšlienkami, ktoré mi v priebehu dňa napadajú, a zapisujem si ich do telefónu a nemajú prakticky žiadne využitie, okrem vlastnej smiešnej pointy.

Tak som si na Facebooku založil album, kam som si niečo také chcel hádzať. Vždy, keď dostanem nápad ako tuniaky, celý čas premýšľam, či to príde vtipné iba mne, alebo možno ďalším piatim ľuďom a v kútiku duše dúfam, že masy budú grcať, ako sa z toho budú smiať. Povedzme, že sa stalo niečo medzi tým.

Už včera pred polnocou obrázok zdieľala Hudba.sk, ráno DONFANTASTICKYPESS, poobede už samotný Kontrafakt. A kopec iných mojich ľudí a cudzích ľudí. Stovky lajkov, zdieľaní, super pocit, keď sa tvoj výmysel rozlezie po celom Slovensku ani nie za jeden deň. Horší, keď sa tento výmysel začne šíriť bez toho, aby ľudia vedeli, že to VY ste to vymysleli. Dokonca mnohí z mojich facebookových priateľov nevedeli, že je to moja práca. Ľudia si často obrázok radi stiahnu a až potom nazdieľajú na nástenku. A to už nie je "via Marián Psár". Chápete, ego. Nie ten na obrázku.

A potom sa nápadu chopila Treska a dala mu ešte dokonalejšiu podobu. Veľmi oceňujem nápad a prepojenie - ako som im sám napísal - ale zanechalo to vo mne zmiešané pocity. Na jednej strane radosť z nápadu, ktorý upútal, na druhej nadávanie sám na seba, že 'Nabudúce si to aspoň podpíš alebo čo, nech svet vie, že to ty' a 'Prečo TEBE hneď nenapadlo prepojiť to na tie ryby ?'

Onen album na Facebooku som si vytvoril, lebo to bolo jednoduchý a rýchly spôsob na zdieľanie podobných srandičiek. No človek mieni, Pán Boh mení a Kontrafakt posúva levely. Posilnený prvým úspechom som sa rozhodol pohnúť zadkom o kúsok viac a všetky nápady budú odteraz padať sem. Nech to má nejakú formu.

Tento blog so SUPER názvom (ak mu nerozumieš, asi nebude pre teba) bol už dlhšiu dobu tak či tak odsúdený na publikáciu. A keďže toto už nie je iba taký fejsbúkový album, istotne tu nájdete aj nejaké písané príspevky n shit.

Všetko, čo bude tu, sa objaví na mojej novej fanpage na Facebooku. Lajkni to, bav sa, pošli to ďalej, budem sa tešiť. :)

Gif na záver



1 komentár: